PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

28 Eylül 2012 Cuma

Biber Hanımefendi





13 yorum:

  1. Günaydın komşucuğum. Biber hanımefendi'nin aileye katılmasıyla Minikcik kendini iyice yalnız hissediyordur dengeler iyiden iyiye bozuldu. kız Pisiler 3 / oğlan köpüş 1 :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydınlar:) Öyle oldu gerçekten de. Pek umurunda değil gibi görünse de ben kızlardan birini sevmeye başlayınca gelip sevdirme pozisyonu alıveriyor:))O bizim ilk göz ağrımız. Sizinkiler nasıllar? Hepsini sevin benim için.

      Sil
  2. Teşekkürler komşucuğum. Çok şükür bizimkiler iyiler,havaların serinlemesiyle Keşkül'ün alerjileri epeyce geçti,Küdük'ün iştahı nispeten arttı. Tagaddi bildiğiniz Tagaddi işte çatılarda damlarda gezmeye devam. Kara bey de öyle ,pek eve takılmıyor. Kendini kabul ettirene kadar kapımızda yattı,şimdi kafasına göre takılıyor.
    Bizim bahçede 1 haftadır çalışma var,önümüzdeki hafta da sürecek gibi. Tamamlanınca paylaşırım artık :)
    Asıl sizin dirseğiniz,kolunuz nasıl oldu? Kış geliyor diye tığ işlerini arttırmadınız değil mi? Ahşap boya çalışmalarınız için online desteğe hazırım :)
    Sevgiler ve iyi hafta sonları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi olmalarına çok sevindim. Kara bizim Colette gibi desenize:) Bahçelere sonbahar bakımı gerekiyor. Tamamlanınca fotoğraflarını görmek isterim. Biz de sonbahar için kasımpatılar dikdik, budamalarımızı yaptırdık. Böcekler olabildiğince ayıklandı. Güz güllerimiz de iyi kötü açıyorlar..

      Kolum ve ellerim hala iyileşmedi. Hala ağrılar ve şişlikler devam ediyor. atel takıyorum. Tığ işlerini tamamen bıraktım. Diğer blokda paylaştıklarım komşumun işleri. Ahşap boyama yapmayı düşünüyorum ama ellerimin iyileşeceğini umudederek biraz daha bekleyeceğim. Online desteğiniz için şimdiden teşekkürler. Size de güzel bir hafta sonu olsun.

      Sil
  3. Merhaba Begonvil'cim :)
    Bu Biber Kız'a aşık olduk sanırım :)
    Tamam, diğer kızları ve Minik'i de seviyorum ama bu seferlik -yeni olmasının hatrına- şöyle uzun uzadıya bir sevip okşar mısın benim yerime bu güzel gözlü kızı? :)
    Çok güzel geçsin haftasonun, en huzurlusundan...
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ella'cım, bu kız bir şirine . Hem görüntüsü hem de karakteri tam sevmelik. Miyavlamıyor, kuş gibi mi desem viyaklama mı desem tuhaf bir ses çıkarıyor. Tüyleri yumuşacık. Gözler zaten enfes. Senin yerine seveceğim ilk fırsatta. (Şimdi bahçedeler)Sana da güzel hafta sonları.

      Sil
    2. Desene Biber Kız'da benim Bal'ım gibi 'ötüyor' :)))
      Benimki de, mırrk, viyyyk sesler çıkarıyor... sanırım miyavlamayısökmeye çalışıyor :)
      Ne mutlu sana Begonvil'cim, sev doyasıya, parmakların tüylerinde kaybolsun :)
      Sevgilerimle :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Yoksa Ginger Rogers'a mı benziyor? Çoook zarif ve bakışları etkileyici:)

      Sil
  5. Buradan ekleyemedim, gordugum bir resimde Biber Hn hik demis K.N.'in burnundan dusmus gibi.

    Huyu suyu meselesine gelince sizin tum kizlar ve dahi oglan Seker gibiler. Ginger, Shirley, Doris sizin eve toplanmis gibiler. Minik icin Kivircik Max olabilir sanki diye dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  6. :))))Ben de Bette Midler. Fizik olarak benzemesem de baskın karakterli komik kadın derler bazen.

    YanıtlaSil
  7. Filmlerini de sarkilarini da cok severim. Ne guzel rengarenk bir hayat, isiltiniz, neseniz daim olsun... hic eksilmesin.

    YanıtlaSil