PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

17 Nisan 2012 Salı

Konuğumuz var!

Efendim, tanıştırayım; bu yakışıklı  delikanlının adı Nuri.

Sevgili arkadaşım Sezoş'un biricik oğlu. Anneciği perşembe günü dizinden bir operasyon geçirecek. Bu yüzden Nuri bizim konuğumuz oldu. Annesi  hastaneden çıkıncaya dek Nuri bizimle kalacak.

Belli ki şaşırdı ve biraz da yadırgadı ortamı.. Öyle tatlı bir kedicik ki, uslu uslu  oturuyor, mamasına suyuna dokunmadı bile.. Annesini ve evini özlemiş olmalı. Bizimkilerden Jane'i arkadaşlık etsin diye yanına koydum ama  uzaktan bakışıyorlar. Nuri iri bir kedi olduğu için Jane'im önce  korktu,  şimdi sakin sakin oturuyorlar..

4 yorum:

  1. ayy çok tatlııı:))))benim Fıstık'a benziyorr:)))

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı:) senin kızlarınla da benzeşiyor görüntüsü,sanki aynı aileden gibiler.

    YanıtlaSil
  3. Canım benim nasıl da şaşkın şaşkın bakıyor etrafına. ''Ben neredeyim ''der gibi. Mamasına suyuna dokunmayışı da normal ,gece yer merak etmeyin. Ben de kedi misafir etmiştim geceleri tıkır tıkır yiyordu mamasını kuzucuk . Haydi bakalım size kolay gelsin !

    YanıtlaSil