PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

29 Ocak 2012 Pazar

Son fotoğraflarımız



5 yorum:

  1. Yerim ben bunları.Miniğin tüyleri uzanaya başlamış.
    Öptüm hepisini tek tek:)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah kuzular ! Sevgili komşum ben ala kızı ayıramaz oldum,Colette ne kadar büyüdü öyle ... Minik biraz cool takılıyor galiba ne o kızlar canını mı sıkıyor yoksa ? Sevgiler selamlar yalancı güneşin ısıtamadığı İzmir'den size...

    YanıtlaSil
  3. Hepsi ayrı güzeller :)
    O burunlara tek tek öpücük kondurmanı istiyorum beni kırmazsan sevgili Begonvil'cim :)

    YanıtlaSil
  4. Evet ablası, Minik'in tüyleri uzadı aynı zamanda beyazlıyor. Oğluşum yaşlanıyor:)

    Komşucuğum, Colette ablasına yaklaştı, koca kız oldu ama karakter olarak çok farklılar. Jane bir hanımefendi, Colette ise deli kız:) O kutuya elyaf koymuştum, dikiş odasında dolapta duruyordu. Girmediği dolap çekmece yok.

    Öpmez olur muyum Ella'cım. Burunlarından olmasa da bazen kendimi tutamayıp kafalarından, enselerinden falan öpüyorum.

    YanıtlaSil