PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

5 Kasım 2011 Cumartesi

Kızlarım






5 yorum:

  1. Ne tatlılar!
    Ben de biraz önce benimkini veterinere bıraktım. Bayram süresince orada kalacak. Geçenlerde benim oğlan ve bir arkadaşı sokakta Van kedisi buldular ve veterinere bıraktılar. Bu sabah öğrendim ki hala sahipsiz. Veterinerin tahmini zaten sokağa atıldığı yönünde. Daha önce de cins kediler çok bulmuşlar sokakta. Daha çok pet-shop`dan alıp sonra canları sıkılıp sokağa bırakıyorlar diyor:(

    YanıtlaSil
  2. Ahahahah yerler sizi yaaa çok sevimliler hey yarabbimmm :)
    My Blog ! click click

    YanıtlaSil
  3. oooo aşk sizsiniz dünya güzelleri yanınızda olsam bende başımı koyardım oraya:))))

    YanıtlaSil
  4. Allah Allah bunları görende yıllardır bir aradalar sanacak.jane nasıl güzel kabullendi.bu arada colette deki değişim muhteşem.pırıl pırıl oldu resmen.behlül öpüyor kızları:)))

    YanıtlaSil
  5. Dün geceyarısı geldik bloglara göz atmaya az önce vakit bulabildim. İlk olarak kızlara bir bakayım dedim aman da aman neler gördüm neler... Colette kocaman olmuş ablayı geçecek bu kız maşallah! Yatışlarına kurban olurum ben onların.Canlarım benim canlarım!Begonvilli Ev'in bütün canlarının geçmiş bayramını kutlar,hepimiz hepinizi sevgiyle kucaklarız !

    YanıtlaSil